Återbetalningspolicy

Returer

Vår policy sträcker sig 30 dagar. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp, kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till retur måste ditt föremål vara oanvänt och i samma skick som du fått det. Det måste också finnas i originalförpackningen.

För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller inköpsbevis.

Skicka inte ditt köp tillbaka till tillverkaren.

Återbetalningar (om tillämpligt)

När din retur är mottagen och inspekterad skickar vi dig ett mail för att meddela dig att vi har fått ditt returnerade objekt. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på ditt bidrag. Om du godkänns kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom en viss mängd dagar.

Sena eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Om du inte har fått ett bidrag ännu, kolla först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta tid innan din återbetalning publiceras officiellt. Nästa kontakta din bank. Det är ofta en viss behandlingstid innan ett bidrag läggs ut. Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått ditt bidrag, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret nedan (Kontakta oss).

Utbyten (om tillämpligt)

Vi ersätter endast artiklar om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut det för samma sak, skicka oss ett mail via kontaktformuläret nedan (Kontakta oss) och skicka ditt föremål till: Redargatan 16 Gävle SE 803 02

Frakt

För att returnera din produkt, ska du skicka din produkt till: Redargatan 20 Gävle SE 803 02

Du kommer att vara ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera ditt föremål. Fraktkostnaderna återbetalas inte. Om du mottar återbetalning dras avgiften för returfrakt från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan den tid det tar för din utbytta produkt att nå dig, variera.